Få enkelte huskeråd til vægttab

indkob

Det er ikke altid, at der behøver en helt masse for at tabe sig. Det er typisk nogle små ting man skal gøre, som kan gøre en forskel. Nogle af den kender vi godt, men vi kan måske ikke altid huske dem, på de tidspunkter hvor der er vigtigt. Jeg tror alle kender det faktum, at hvis man tager ud og handle når man er sulten, så tager det typisk dels længere tid at handle, men man køber også mere når man er af sted. Jeg kender det fra mig selv, at jeg tager mig bedre tid til at kigge på de forskellige ting, og man er lidt mere lækker sulten, så fristen til at købe lidt sødt og lækkert til at spise på vej hjem, den er langt større, og der er da også stor risiko for at gøre det. Sørg derfor for, at du aldrig handler når du er sulten, for hvis du har det ligesom de fleste andre, så bliver du meget mere fristet til at købe søde sager i de situationer. Jeg har vagt at gøre det på den måde, at jeg køber ind lige efter aftensmad. Jeg har lagt mærke til, at det går langt hurtigere at handle på den måde, for man er ikke lækker sulten. Et ekstra plus er også, at der ikke er så mange andre kunder i butikkerne på det tidspunkt, så det tager langt fra så langt tid, som det gør lige efter arbejde, hvor rigtig mange handler.

Et andet godt lille tips som jeg har lært er, at du skal sige “NEJ TAK” til reklamer. Grunden til det er, at når man sidder i weekenden og kigger de forskellige tilbud igennem, så opstår der lige pludselig en masse behov, og hvis man følger dem så bruger man måske nogle tilbud på søde sager. Problemet er så bare, at når man lægger dem ind i skabet, så er det som om, at man kan høre dem kalde, når man fx. sidder og ser TV. Hvis du ikke bruger disse tilbud, så har du det ikke til at lægge i skabet, og det er som om, at man ikke har så meget lyst til slik, hvis man først skal ud og hente det. Sørg derfor for, at du ikke har noget til at ligge i skabe, som du kan blive fristet af.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Få enkelte huskeråd til vægttab, 10.0 out of 10 based on 1 rating